Nadhled nad podnikem

          Máte restaurační provoz a nesedí vám inventury, příjmy zboží, personál to nebaaví, nevyzná se v dokladech, či cokoliv jiného. V restaruačním a hotelovém systému AGNIS hlídáme sklady, zpracováváme příjmové doklady, výdajové doklady, inventury, převodky, nákladovost jednotlivých výdajů a jiné, vše co Vám ulehčí Vaše podnikání a pomůže Vám nejen navýšit tržby Vašich provozů, ale stabilizovat Veškeré Vaše náklady.

Výhody:

- přehledy bez dlouhého sezení v kanceláři
- bez potřeby složitě učit personál a to opakovaně - noví zamněstnaci.....
- prostor pro věnování se provozu, akcím, servisu....
- gastronomické poradenství a konzultace na míru
- úspora nákladu, minimalizování strát....
- zlepšení personálního chování k surovinám a majetku
- až 5x větší úspora proti naší ceně