Nadhled nad podnikem

          Máte restaurační provoz a nesedí vám inventury, příjmy zboží, personál to nebaví, nevyzná se v dokladech, či cokoliv jiného. V restaruačním a hotelovém systému AGNIS hlídáme sklady, zpracováváme příjmové doklady, výdajové doklady, inventury, převodky, nákladovost jednotlivých výdajů a jiné, vše co Vám ulehčí Vaše podnikání a pomůže Vám nejen navýšit tržby Vašich provozů, ale stabilizovat Veškeré Vaše náklady.

Výhody:

- přehledy bez dlouhého sezení v kanceláři
- bez potřeby složitě proškolovat personál a to opakovaně - noví zamněstnaci.....
- prostor pro věnování se provozu, akcím, servisu....
- gastronomické poradenství a konzultace na míru
- úspora nákladu, minimalizování strát....
- zlepšení personálního chování k surovinám a majetku
- až 5x větší úspora proti naší ceně

Výsledky:

Hotel Brans
          
nastavení stabilních receptur, příprava nové restaurace s výdejní kuchyní. Nastavení přehledu surovin a nákladovost gastra v podniku.

Navštěvnické centrum Bernard
          
pravidelný příjem fakktur, odtěžování prodejů, akcí, personální stravy a škod. Minimalizování ztrátovosti surovina a jejich plýtváním. Nastavení a hlídaní receptur, food cost a marží pro kuchyň.

Rožnovské pivní lázně
          Denní příjem zboží ze skladu do jednotlivých středisek, pravidelné týdenní vyhodnocení inventur. Objevení chyb a strátovosti zboží.

Zájezdní hostinec U Gerina  
          Komplexní pomoc s provozem, inventury a vedením provozu



Další spolupráce:

Farma Vendolský - čerstvá zvěřina, Ještěd - Liberec, Restaurace u Námořnika - Hukvaldy, Maxim Restaurant, Penzion, restaurace, kavárna EDEN - Obec Jindřichov, KD Třemešná, Mikroregion Osoblažsko, MO&DOP s.r.o.

"Desítky dalších různých a né méně významných podniků, kterým se staráme o správnost jejich inventur, skladů a přehled nad ekonomikou podniků."