Nadhled nad podnikem
Máte restaurační provoz a nesedí vám inventury, příjmy zboží, personál
to nebaaví, nevyzná se v dokladech, či cokoliv jiného. V restaruačním a
hotelovém systému AGNIS hlídáme sklady, zpracováváme příjmové doklady,
výdajové doklady, inventury, převodky, nákladovost jednotlivých výdajů a
jiné, vše co Vám ulehčí Vaše podnikání a pomůže Vám nejen navýšit tržby
Vašich provozů, ale stabilizovat Veškeré Vaše náklady.
Výhody:
- přehledy bez dlouhého sezení v kanceláři
- bez potřeby složitě učit personál a to opakovaně - noví zamněstnaci.....
- prostor pro věnování se provozu, akcím, servisu....
- gastronomické poradenství a konzultace na míru
- úspora nákladu, minimalizování strát....
- zlepšení personálního chování k surovinám a majetku
- až 5x větší úspora proti naší ceně